امروز شنبه, 31 ارديبهشت 1401 - Sat 05 21 2022

منو

اطلاعيه شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در ازمون کارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه ازاد اسلامي سال 1401 (نوبت اول)

 

اطلاعيه شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در ازمون کارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه ازاد اسلامي سال 1401 (نوبت اول)

 

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه آزاد اسلامي سال 1401 (نوبت اول) مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان از روز دو شنبه مورخ 1400/12/23آغاز و در روز شنبه مورخ 1400/12/28پايان مي‌پذيرد. لذا متقاضيان ثبت‌نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.
شرايط ثبت‌نام:
هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.
متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام در روز دو شنبه مورخ 1400/12/23در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.
مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت نام اقدام كند:
1. مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.
2.تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.
3.آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.
4. خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 1.320.000 ريال (يک میلیون و سيصدوبيست هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. لازم به توضيح است هزينه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه آزاد اسلامي واريز خواهد شد.
5.-پرداخت هزینه خدمات ارسال پيام كوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ريال .
دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:
به متقاضیان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك متقاضی در صورت پذيرفته‌ شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:
براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه آزاد اسلامي سال 1401 (نوبت اول) در روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است كه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/04/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1401/04/23 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابي مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.


نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:
1. با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل متقاضیان خواهد داشت. ضمناً متقاضياني که در زمان دريافت کارت شرکت در آزمون 1400/04/21لغايت 1400/04/23مقطع کارشناسي فارغ التحصيل مي شوند، مي بايست در مرحله پرينت کارت با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسي خود اقدام نمايند.
2. متقاضیان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
3. در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت نمایید؛ پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص، به درخواست‌هاي متقاضیان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.
4.با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس متقاضیان (اين موضوع براي متقاضیاني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است) تاكيد مي‌گردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس متقاضی ديگري بجاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهدشد.
5.هرگونه‌ تغييري‌ از طريق درگاه اطلاع رساني این سازمان،‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌) و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي جمعی ‌اعلام ‌خواهد شد.
نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

 

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://request.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. به مواردي كه از طريق ديگري واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند


 

 

 

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید